De Stertocht 2023 - UPDATE

Geplaatst op 28-04-2023  -  Categorie: Evenementen

"De jaarlijkse aftrap van het vaarseizoen!"

UPDATE

Beste (mogelijke) mede Stertochtgangers,

Op 28 maart hebben we met ekaar gepuzzeld welke route we dit jaar willen nemen. En hoewel het aan onze inzet en het enthousiasme niet heeft gelegen... de volgende ochtend kreeg ik al berichtjes binnen van een aantal van jullie over de sleepbootdagen in Vianen, precies gepland met Hemelvaart!

Maar gelukkig hebben we meer opties besproken met elkaar en op basis daarvan is er een alternatief bedacht. Deze voorgenomen route is inmiddels toegevoegd aan de activiteit op de website waar ook anderen van de vereniging zich nog voor aan kunnen melden. Kijken of met deze extra informatie nog meer enthousiastelingen zich aanmelden.

VOORGENOMEN ROUTE

• Donderdag 18 mei 10:00 uur verzamelen in het Clubhuis met een bescheiden brunch;
    zodra iedereen gegeten en gedronken heeft en de boten versierd zijn, vertrekken we richting Dort... overnachten doen we aan het graskantje van de Paardenwei in de Dordtsche Biesbosch.

• Vrijdag 19 mei vertrekken we richting Gorinchem waar we nog wat proviand in kunnen slaan voor het diner. Voor iedereen die dat shoppen niet ziet zitten is het natuurlijk mogelijk om direct al naar het Averlingerdiep te varen en daar ons plekje veilig te stellen voor de overnachting. Een mooie plek die sommige van ons pas vorig jaar bij de Stertocht hebben ontdekt en waar we ons geen zorgen hoeven maken over het veroorzaken van geluidsoverlast.

• Zaterdag 20 mei varen we vervolgens naar Alblasserdam waar we overnachten in het centrum: klik hier voor meer informatie.

• Zondag 21 mei gaan we alweer huiswaarts...

Zoals hierboven staat aangegeven is dit de voorgenomen vaarroute, niets is nog in beton gegoten en over (bijna) alles valt te praten.

Over het activiteitenprogramma is nog niet veel meer te melden. Er zijn natuurlijk wel ideeën maar het is zeker nog niet volledig ingevuld. Laat het dus weten wanneer je een leuk idee hebt en een dag(deel) een activiteit voor je rekening wilt nemen.

Groeten, één van de fans van De Stertocht

ADRESGEGEVENS