Algemene Leden Vergaderingen (ALV)

Twee maal per jaar wordt er een Algemene Leden Vergadering georganiseerd. Hierin krijgen alle leden de gelegenheid om toe te lichten welke bijdrage zij met elkaar hebben geleverd in de afgelopen maanden. Uiteraard wordt in deze vergadering ook de financiële gezondheid van de verenging besproken en toegelicht, is er aandacht voor het meerjarenplan dat gebruikt wordt en vinden, indien nodig, verkiezingen plaats voor nieuwe bestuursleden.

De Algemene Leden Vergaderingen vinden plaats op de 2e vrijdag in april en de 2e vrijdag in oktober.

In het besloten deel van deze site zijn de verslagen van deze vergaderingen terug te vinden.

Bestuursvergaderingen

Iedere laatste woensdag van de maand, onder voorbehoud van onverwachtse wijzigingen, vind de maandelijkse bestuursvergadering plaats. Deze vergadering start om 19.00 uur altijd met een open vragen half uurtje en stelt u in de gelegenheid om direct vragen te stellen aan het bestuur. Om 19.30 uur start de bestuursvergadering, deze is vervolgens besloten.

Statuten

Uiteraard heeft onze vereniging ook statuten opgesteld en gedeponeerd. Klik hier om deze te bekijken.

ADRESGEGEVENS

WSV De Kreek