Betalingsregeling 2023

Geplaatst op 18-12-2022  -  Categorie: Algemeen

logo-mail

Beste leden,

Het nieuwe jaar staat voor de deur en dat betekent ook dat we de boekhouding afsluiten. De ALV heeft ingestemd met een aantal tariefwijzigingen die vanaf januari worden ingevoerd. Overigens heeft dit geen effect op uw lig -en ledengeld. Dit betreft prijzen voor elektra, consumptie en passanten. Ik wil u vragen om uiterlijk de laatste week van december uw verplichtingen te voldoen in het pofboek.

Nieuw boekjaar.

In januari maak ik de facturatie op voor het lidmaatschap en liggeld voor 2023 voor de leden. Een aantal leden maakt in 2022 gebruik van een betalingsregeling. Dit is geen automatisme, voor 2023 vervallen alle huidige afspraken daaromtrent. Dit is in het bestuur besloten om de administratie op orde te houden.

Betalingsregeling.

Wel blijft de mogelijk om een betalingsregeling aan te vragen. Indien dit voor u nodig is, kunt u dat voor 20 januari 2023 bij mij kenbaar maken door contact met mij te zoeken. Geef daarbij aan hoe u de betalingen kan voldoen in het nieuwe jaar. Het bestuur zal in de vergadering van januari (laatste woensdag van januari) hierover besluiten. De betalingsregeling geldt dan voor u na bevestiging van goedkeuring van de aanvraag.

Dit voorjaar is door het bestuur besloten dat betalingsregelingen een maximale looptijd hebben van 7 maanden, i.v.m. het vakantiegeld. Dat betekent dat de vereniging erop mag vertrouwen dat de vordering tijdig is voldaan en voorkomt aanmaningen en geleur vanuit het bestuur.

U kunt uw verzoek met voorstel tot regeling toekomen aan retseemgninnep.[antispam].@wsvdekreek.nl. Ik zal dan contact met u zoeken.

Hartelijk dank voor uw aandacht en namens het bestuur een mooie en vooral veilige kerst en jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,

Leon Anink