Hellingen

WSV De Kreek digitaliseert

U kunt zich als lid via uw eigen account aanmelden om te hellingen tijdens de vaste hellingweekenden.

Ook niet-leden zijn natuurlijk welkom en kunnen zich aanmelden voor het hellingen.  De ruimte in onze haven is echter beperkt, zo ook op de kant. Dit betekent dat we onze leden voorrang geven op hellingverzoeken van gasten mocht er sprake zijn van een tekort aan beschikbare ruimte.

Het hellingen wordt, net als alle andere taken binnen de vereniging, door onze eigen leden uitgevoerd. Een activiteit die veel coördinatie en voorbereiding vergt.

Klik op onderstaande button om uw hellingbeurt te reserveren.

Hellingbeurt reserveren

Bij uitzondering is het ook mogelijk om buiten deze vastgestelde hellingweekenden uw boot uit het water te laten halen of te water te gaan.

Het vaststellen van een datum kan uitsluitend in overleg met de hellingcoördinator (zie contactgegevens onder "Contact"). Aanvragen die niet vooraf zijn kortgesloten zullen niet worden gehonoreerd.

ADRESGEGEVENS

WSV De Kreek